هیچ مشکلی در تأمین اعتبار پروژه‌های گاز سیستان و بلوچستان نیست

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر حمایت از سرمایه‌ انسانی و نیروهای بومی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که در تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در این استان هیچ مشکلی نیست.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به سیستان و بلوچستان، مجید چگنی صبح امروز (جمعه، ۱۳ آبان‌ماه) در روز دوم سفر به این استان با حضور در شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در جمع کارکنان این شرکت در سخنانی گفت: شرکت ملی گاز ایران، شرکتی عملیاتی است و شبانه‌روز ندارد. خدمت ما همواره جاری و ساری است و باید پایدار باشد و امکان قطعی آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه صنعت گاز همواره در حال اجرای عملیات است، افزود: همیشه باید آماده خدمت باشیم تا هر لحظه و در هر مکان مسئولیت‌های خود را انجام دهیم و با شناختی که از شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان دارم این موضوع انکارناپذیر است.

معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از نیروهای بومی منطقه برای جذب و آموزش اظهار کرد: متأسفانه این استان در حوزه گازرسانی نسبت به میانگین کشوری عقب‌تر است و برای پیشبرد پروژه‌ها باید دیگر ارکان سازمانی شرکت هم توسعه یابند که متأسفانه در سال‌های گذشته به خوبی انجام نشده است.

چگنی تأکید کرد: پیشبرد این امور در این استان اولویت ماست و باید زودتر انجام شود و ما هم پیگیر مسائل هستیم، از سویی در بحث تأمین اعتبار برای سیستان و بلوچستان هیچ مشکلی نیست.

براساس این گزارش، محمدرضا میرشکاری، مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان هم در این نشست گزارشی از تازه‌ترین عملکرد این مجموعه ارائه کرد و مدیران و کارکنان این شرکت نیز به بیان برخی مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

کد خبر 463964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =