پروژه‌های گازرسانی به منطقه خاش شتاب می‌گیرد

نماینده خاش در مجلس گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی به شهرستان‌های منطقه خاش نیز با مشخص شدن اعتبار آنها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، اسماعیل حسین‌زهی روز پنجشنبه (۱۲ آبان‌ماه) در آیین گشایش و کلنگ‌زنی طرح‌های بزرگ گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان ضمن تکریم روز دانش‌آموز اظهار کرد: منطقه خاش یکی از سردترین شهرستان‌های استان است و مردانی نیک دارد که در طول تاریخ با استعمارهای جهانی جنگیده‌اند.

وی بیان اینکه در برهه‌ای از زمان هستیم که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور اعمال شده است، ضمن تأکید بر لزوم اجرای سریع پروژه‌های گازرسانی گفت: شتاب‌بخشی به پروژه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده خاش در مجلس ضمن ابراز امیدواری برای به نتیجه رسیدن پروژه‌های منطقه خاش به‌ویژه در بحث آموزش تصریح کرد: امروز هم‌زمان با افتتاح پروژه گازرسانی به خاش، عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی به شهرستان‌های منطقه خاش نیز با مشخص شدن اعتبار آنها آغاز می‌شود.

حسین‌زهی با اشاره به وجود معادن و مخازن غنی در این منطقه افزود: امیدواریم مسئولان مناطق تختان و میرجاوه در بحث نوار حفاری حداکثر مشارکت را با شرکت ملی گاز ایران انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در بحث پروژه‌های عمرانی اقدام‌های خوبی انجام شده است، از همه دست‌اندرکاران پروژه گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان و سرمایه‌گذاری در این منطقه تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 463968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =