۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
  • کد خبر: 463956
توسعه اشتغال‌زایی در شهر خاش با گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با تأکید بر برادری همه اقوام ایرانی و خدمت‌رسانی صنعت گاز به همگان، بر توسعه اشتغال‌زایی در شهر خاش با افتتاح پروژه‌های گازرسانی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به سیستان و بلوچستان، علی‌اکبر میدانشاهی امروز (پنجشنبه، ۱۲ آبان‌ماه) در آیین گشایش و کلنگ‌زنی طرح‌های بزرگ گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیران ارشد این شرکت، مسئولان استانی و نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس برگزار شد، گفت: اهمیتی که پروژه‌های گاز سیستان و بلوچستان برای ما داشت، شاید برای پروژه‌های استان قائل نبودیم و به همین دلیل بود که توانستیم یک سال پیش پایان مدت قانونی پروژه آن را تکمیل کنیم.

وی افزود: ما توانستیم این پروژه را به مردم این خطه تقدیم کنیم، هرچند بحث گازرسانی فقط برای تأمین انرژی یا پیوست‌های فرهنگی است، اما افتتاح این پروژه چند پیام دارد، نخست آنکه من از دیار احمد ابن موسی خدمت شما رسیدم، در جایی که دشمن فکر می‌کرد می‌تواند با این ابزار بین شیعه و سنی تفرقه اندازد و ما یک هفته پس از عروج این آلاله‌ها خدمت عزیزانمان آمدیم تا ثابت کنیم دشمن کور خوانده که بتواند بین شیعه و سنی اختلاف اندازد. دشمن کور خوانده که میان قوم بلوچ و فارس و کُرد و لُر و تُرک تفرقه بیندازد و تکمیل این پروژه این پیام را از طرف شرکت ملی گاز و به‌ویژه مردم خونگرم شیراز برای مردم خاش دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس که به‌عنوان استان معین گازرسانی به سیستان و بلوچستان فعال است، تأکید کرد: ان‌شاءالله با افتتاح این پروژه گازی این برادری و این وحدت به کل جهان مخابره شود و ما به‌عنوان یک فارسی خوشحالیم که شما به ما افتخار دادید تا بتوانیم در سرزمین شما کار کنیم.

میدانشاهی تصریح کرد: اکنون برای شهر خاش حدود ۴۰۰ کیلومتر خط لوله گاز آماده است و هزار و ۸۰۰ انشعاب هم وجود دارد که به‌زودی تکمیل می‌شود و این رفاه و خدمات را به مردم این شهر هدیه می‌کنیم و به خود می‌بالیم که در کنار گرم کردن دل و کاشانه عزیزان سیمان خاش که بحث صادراتی هم دارد، گازرسانی می‌شود که در بحث اشغالزایی بسیار قابل‌توجه است.

کد خبر 463956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =