جشن گازرسانی در سیستان و بلوچستان/ شعله‌های آبی بار دیگر روشن شدند

آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پرژه‌های متعدد صنعت گاز در استان سیستان و بلوچستان و در شهرهای سراوان و خاش، با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به سیستان و بلوچستان، این آیین امروز (پنجشنبه، ۱۲ آبان‌ماه) در جریان سفر دو روزه مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه و با حضور مسئولان استانی و جمعی از نمایندگان  استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در دو شهر سراوان و خاش برگزار شد.

عملیات اجرایی خط لوله گاز پالیزان - پسکوه - سوران - زابل به طول ۱۵۳ کیلومتر که یک ایستگاه کنترل فشار گاز در ابتدای خط که فشار ۱۳۰۵ را به ۱۰۵۰sp تبدیل می‌کند و از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اجرایی خواهد شد، صبح امروز در شهر سراوان آغاز شد.

عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای میرجاوه، ریگ‌ملک، ده‌رئیس، نوک‌آباد و لادیز با اجرای ۳۰۰ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری خط تغذیه و توزیع با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد ریال آغاز شد و طرح‌های گازرسانی به شهرهای خاش، اسماعیل‌آباد و ۱۲۰ روستا با اجرای ۸۹۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان هم عصر امروز در شهر خاش افتتاح شد که مسئولیت آنها به‌عهده شرکت گاز استان فارس به‌عنوان استان معین بود.

افتتاح خط لوله گاز ایرانشهر - پالیزان به طول ۲۵۶ کیلومتر با پوشش گاز شهرستان خاش و کارخانه سیمان این شهر، همچنین گاز شهری مرزی میرجاوه و شهرهای میان مسیری سنگان و سیاه‌جنگل که توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اجرایی شده است، دیگر پروژه گشایش‌یافته در جریان این سفر بود.

کد خبر 463954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =