افزایش مداوم و مستمر فروش نفت خام و میعانات گازی

سخنگوی دولت از افزایش مداوم و مستمر صادرات نفت خام و میعانات گازی خبر داد و گفت: ماه گذشته شاهد رکوردزنی صادرات از آغاز دور تازه تحریم‌ها یعنی از سال ۹۷ تاکنون بودیم.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، علی بهادری‌جهرمی امروز (سه‌شنبه، ۱۳ دی‌ماه) در نشست خبری به موفقیت دولت در حوزه کنترل نقدینگی اشاره و اظهار کرد: در ابتدای دولت سیزدهم تورم ناشی از خلق نقدینگی نزدیک ۴۲.۸ درصد بود که اکنون به ۳۴.۳ درصد رسیده است و این نرخ موفقیت دولت را در کنترل این بخش از تورم نشان می‌دهد.

وی از افزایش مداوم و مستمر صادرات نفت خام و میعانات گازی خبر داد و افزود: ماه گذشته شاهد رکوردزنی صادرات از آغاز دور تازه تحریم‌ها یعنی از سال ۹۷ تاکنون بودیم.

سخنگوی دولت به اقدام‌های انجام‌شده در حوزه محیط زیست اشاره و تصریح کرد: درباره گازهای همراه نفت کارهای خوبی انجام شده و افزایش ۲۰ درصدی در جمع‌آوری گازهای همراه را داشته‌ایم که با بهره‌وری در پالایشگاه‌ها و حوزه انرژی حاصل شده است.

بهادری‌جهرمی از رشد ترانزیت کالا در ۶ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: نگاه دولت آن است که از معیشت مردم حمایت شود. بعضی از نوآوری‌ها در سند بودجه شکل گرفته است که جزئیات آن پس از ارائه به مجلس شورای اسلامی توسط سخنگوی اقتصادی دولت بیان می‌شود.

کد خبر 466830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =