فراخوان رویداد گام معکوس خوردگی منتشر شد

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با مشارکت دبیرخانه ستاد تحول و پیشرفت فناوریی‌های دانش‌بنیان شرکت‌های ملی نفت ایران و نفت و گاز پارس رویداد گام معکوس (ریورس پیچ) خوردگی را برگزار می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، خوردگی یکی از چالش‌های همیشگی صنعت نفت و گاز است که سالانه خسارت‌های سنگینی را به این صنعت وارد می‌کند، از این رو پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با مشارکت دبیرخانه ستاد تحول و پیشرفت فناوری‌های دانش‌بنیان شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت و گاز پارس رویداد گام معکوس (ریورس پیچ) خوردگی را برگزار می‌کند.

رویداد گام معکوس (ریورس پیچ) خوردگی با محورهای استفاده از روش‌های آنلاین مانیتورینگ خوردگی خطوط لوله با انتقال داده (اجرای پایلوت فناورانه در یک یا دو سکو)، طراحی و ساخت محفظه آزمون (Jet Impingement) در شرایط شبیه‌سازی شده بخش بالادستی تجهیزات شرکت نفت و گاز پارس، زیرساخت‌های شبیه‌سازی مدل‌های پویا (در شرایط شبیه‌سازی‌شده بخش بالادستی تجهیزات شرکت نفت و گاز پارس) و تولید انواع ممانعت‌کننده‌ خوردگی ترکیبی مناسب برای سیال پارس جنوبی برای جلوگیری از انواع خوردگی‌ گاز ترش و نیز خوردگی بخش بالایی خطوط لوله به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام در این رویداد هفتم بهمن امسال است و یادآوری می‌شود که زمان برگزاری به اطلاع ثبت‌نام‌کنندگان می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند در صورت نیاز برای ارتباط با دبیرخانه فراخوان و حتی پرسش‌های مربوط به ثبت‌نام، ورود به ناحیه کاربری، تکمیل فرم رویداد و … با شماره‌های ۰۹۱۰۶۴۶۴۸۷۲ و ۲۲۶۸۴۱۱۳-۰۲۱ تماس بگیرند یا در پیام‌رسان اجتماعی ایتا با نام کاربری petropark پیام دهند.

فراخوان رویداد گام معکوس خوردگی منتشر شد

کد خبر 467581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =