تداوم طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده با معرفی چاه‌های غرب کارون

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: در آینده نه‌چندان دور مرحله دوم طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده با معرفی چاه‌های غرب کارون آغاز خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری‌اهوازی با اشاره به امضای نخستین قرارداد از طرح ملی احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده، این رویداد را به فناوران، نوآوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه شرکت ملی نفت ایران تبریک گفت و تصریح کرد: بی‌شک این طرح همسو با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و به‌منظور توسعه زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی در صنعت و ضامن رسیدن به افق‌های در نظر گرفته شده از سوی شرکت ملی نفت ایران درباره افزایش تولید است.

وی اظهار کرد: طرح ملی احیای چاه‌های کم‌بازده بزرگ‌ترین رویداد فناورانه کشور به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون دلار برای احیای  ۷۰۰ حلقه چاه کم‌بازده است، که اجرای موفقیت‌آمیز آن فرهنگ به‌کارگیری شرکت‌های دانش‌بنیان در انجام کارهای بزرگ و سخت را در کشور بیش از پیش احیا می‌کند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: در آینده نه چندان دور مرحله دوم طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده با معرفی چاه‌های غرب کارون آغاز خواهد شد و هم‌اکنون شرکت نفت و گاز اروندان با ارائه فهرستی از چاه‌های بسته و کم‌بازده خود در مسیر این افق نو قرار گرفته است.

کد خبر 468063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =