جایگاه برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس در بخش فروش اقتصاد ایران

شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه سوم شاخص فروش بیست‌وپنجمین همایش ملی معرفی شرکت‌های برتر اقتصاد ایران IMI-100 را به دست آورد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت بندرعباس، در این رتبه‌بندی که بر اساس گزارش مالی سال ۱۴۰۰ شرکت‌ها انجام شد، ۵۰۰ شرکت برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی مورد تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی قرار گرفتند که بر این اساس شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه سوم فروش شرکت‌های برتر را به‌دست آورد.

بر اساس این گزارش، در این آیین که جمعی از مدیران شرکت پالایش نفت بندرعباس حضور داشتند، لوح سپاس رتبه سوم شاخص فروش بیست‌وپنجمین همایش ملی معرفی شرکت‌های برتر اقتصاد ایران به اسحاق جعفری، رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس اهدا شد.   

هاشم نامور، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این باره گفت: با تلاش‌های کارکنان این شرکت برای تولید مستمر و بدون وقفه فرآورده‌های نفتی باکیفیت، این شرکت بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ موفق شد در میان ۵۰۰ شرکت، رتبه سوم فروش کشور را به‌دست آورد.

وی افزود: شرکت‌هایی که در میان ۵۰۰ شرکت برتر قرار گرفته‌اند، بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور هستند که تأثیرگذاری آنها بر اقتصاد ملی با توجه به عوامل اقتصادی مانند اشتغال‌زایی، ایجاد ارزش افزوده و در نتیجه افزایش تولید بالاست.

بر اساس این گزارش، در این همایش شرکت‌های برتر اقتصاد ایران بر اساس ۳۲ شاخص مختلف رتبه‌بندی شده‌اند که این شاخص‌ها در هفت گروه اندازه و رشد، سودآوری و عملکرد، بهره‌وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار در نظر گرفته شده‌اند.

کد خبر 468066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =