دولت با وجود کم‌کاری‌های گذشته چالش تأمین گاز را با کمک مردم مدیریت کرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت توانست با وجود همه مشکلاتی که در اثر کم‌کاری‌های گذشته ایجاد شده بود، بحران تأمین گاز را با کمک مردم مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار شانا، علی نیکزاد در نشست علنی امروز (یکشنبه، نهم بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: از تلاش و مجاهدت دولت که تابستان گرم امسال را با تأمین برق و آب مورد نیاز مردم پشت سر گذاشت، تشکر می‌کنیم، همچنین در روزهای گذشته نیز دولت توانست با وجود همه مشکلاتی که در اثر کم‌کاری‌های گذشته ایجاد شده بود، بحران تأمین گاز را با کمک مردم مدیریت کند، اما مردم و نمایندگان مجلس مصرانه و قاطعانه پیگیرند تا با برنامه‌ریزی مطلوب، دیگر شاهد قطعی گاز در کشور نباشیم.

وی افزود: از رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس می‌خواهم با حضور وزیر نفت موضوع قبض‌های نامتعارف گازبها در بعضی از مناطق را با دقت بررسی کنند و صحن را در جریان بررسی‌های خود قرار دهند تا شاهد برطرف شدن این مشکل نیز باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به یاد داشته باشیم، اصلاح قیمت گاز یک ضرورت قطعی برای مشترکان بدمصرف و خانه‌هایی است که استخرهای خود را با گاز یارانه‌ای از جیب مردم فقیر گرم می‌کنند، نه روستاییان، مرزنشینان و شهروندان فهیم که حق طبیعی‌شان را دریافت می‌کنند.

کد خبر 468154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =