خبر اختلاف مجلس و دولت بی‌اساس است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: امروز خبری در برخی روزنامه‌ها درباره اختلاف مجلس و دولت و طرح پرسش از رئیس‌جمهوری منتشر شده که هیچ مبنا و اساسی ندارد و باعث شگفتی است.

به گزارش شانا، سیدمحمد حسینی امروز (چهارشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره همکاری دولت و مجلس اظهار کرد: در هفته اخیر طرح استیضاح وزیر بهداشت را داشتیم که ابتدا تعداد امضاهای آن قابل‌توجه بود، اما با گفت‌وگویی که با نمایندگان انجام شد تعداد کاهش یافت و سرانجام استیضاح منتفی شد ‌و وزیر هم توضیحاتی را در کمیسیون به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: همچنین پرسش‌هایی از وزیر نفت و صمت در مجلس مطرح بود که در آنها نیز نماینده سؤال‌کننده قانع شد و این بیانگر این است که اگر وزیران پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهند نمایندگان هم می‌پذیرند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره اینکه امروز خبری در برخی روزنامه‌ها درباره اختلاف مجلس و دولت و طرح پرسش از رئیس‌جمهوری منتشر شده که هیچ مبنا و اساسی ندارد و باعث شگفتی است، اظهار کرد: از جمله برخی سایت‌ها و کانال‌های خبری و خبرگزاری‌ها که در ایام اغتشاش‌ها فعال بودند و به نوعی آتش‌بیار معرکه، اکنون هم دنبال فتنه‌انگیزی جدیدی هستند تا اختلاف بین مجلس و دولت را دامن بزنند و تلقی شود اختلاف وجود دارد، در حالی که همکاری سازنده است.

کد خبر 468240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =