رئیس‌جمهوری از نمایشگاه توانمندی‌های علمی و صنعتی تولید داخل بازدید کرد

رئیس‌جمهوری با همراهی چند نفر از هیئت وزیران از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده است دیدن کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی عصر روز چهارشنبه (۱۲ بهمن‌ماه) از بخش‌های مختلف نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که به مناسبت شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری و برگزار شده است، دیدن کرد.

در این بازدید که وزیران نفت، صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو، معاون اداری و استخدامی و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، رئیسی را همراهی می‌کردند، دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف توضیحاتی درباره دستاوردها و توانمندی‌های بخش‌های مرتبط با حوزه فعالیت خود ارائه کردند.

در این نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های صنایع معدنی و اکتشافی، الکترونیکی و مخابرات، هوافضا و ماهواره، خودرو، کشاورزی و غذایی، حمل‌ونقل ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی، بخش مسکن، نفت و پتروشیمی، لوازم خانگی، نساجی، صنایع آبزی پروری، آبخیزداری، صنایع برق و نیروگاهی و سدسازی و طرح‌های مدیریت آب و فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 468256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =