وزیر نفت به‌دنبال کار بی‌حاشیه است/ اوجی به هر قولی که داد عمل کرده است

نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت با فعالیت‌های مثبت خود در حوزه نفت و گاز  نشان داده که به‌دنبال کار بدون حاشیه در این بخش است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان هرمزگان، احمد مرادی امروز (شنبه، ۱۵ بهمن‌ماه) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی صنعت نفت در استان هرمزگان گفت: بی‌تردید اوجی یکی از بهترین وزیران دولت و به‌دنبال کار بی‌حاشیه است. وی به هر قولی که داد عمل کرده است.

وی افزود: انتظار مردم هرمزگان از افتتاح طرح‌های امروز در صنعت نفت اشتغال‌زایی است که امیدواریم محقق شود.

درخواست اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفتی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز خوشبختانه پالایشگاه نفت بندرعباس تعهدهای مربوط به مسئولیت اجتماعی خود را به‌خوبی محقق کرده است.

مرادی به موضوع طرح‌های گازرسانی نیز اشاره و اظهار کرد: طرح گازرسانی به فارغان و احمدی حاجی‌آباد نیز اکنون در حال اجراست که در این باره نیز از وزیر نفت تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به آمار ۲۶ درصدی بیکاری در استان هرمزگان خواستار استفاده از نیروهای متخصص بومی در طرح‌های نفت و گاز شد.

نماینده بندرعباس در مجلس گفت: مجموع بیکاران جزیره ابوموسی ۱۵۰ نفر است که معتقدم این افراد می‌توانند در پالایشگاه سیری به‌کار گرفته شوند.

در ادامه محمد آشوری، نماینده بندرعباس در مجلس نیز در این نشست با بیان اینکه امروز با فعالیت‌های مثبت وزارت نفت چهره مناطق نفت‌خیز کشور تغییر کرده است، گفت: اتفاق‌های امروز برای مردم امیدبخش خواهد بود و سبب توسعه انسانی می‌شود.

وی افزود: آموزش، راه‌سازی، بهداشت و مدرسه‌سازی از جمله مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت است که در هرمزگان به‌صورت مطلوبی انجام می‌شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: معتقدم مالیات شرکت‌های فعال در استان همچون شرکت فلات قاره باید در خود استان پرداخت شود.

آشوری اعلام کرد: از هاشم نامور، مدیرعامل پالایشگاه نفت بندرعباس به‌دلیل نقشی که در اجرای مسئولیت اجتماعی دارد تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 468276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =