بازدید مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از روند سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده خوی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سفری دو روزه به استان آذربایجان غربی ضمن بررسی وضع تأمین و سوخت‌رسانی انواع فرآورده نفتی از مبادی تأمین کشور از مناطق زلزله‌زده خود بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوی، علی‌اکبر نژادعلی ضمن اظهار تأسف از حجم وسیع تخریب منازل مسکونی شهری و روستایی زلزله اخیر خوی گفت: با به‌کارگیری کل ظرفیت و تأسیسات و عملیات انبارهای نفت بیش از سه برابر مصرف روزانه انواع فرآورده نفتی شهرستان خوی را تأمین خواهیم کرد.

وی با اشاره به تحقق ابعاد مختلف مسئولیت اجتماعی شرکت افزود: وظیفه داریم تا زمان عادی شدن شرایط زندگی ساکنان مناطق زلزله‌زده، در کنار مردم عزیز این شهرستان باشیم و تا پایان آواربرداری و نوسازی ساختمان‌های تخریب شده سوخت مورد نیاز مردم و دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان را تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در بازدید روز جمعه (۱۴ بهمن‌ماه) از مناطق زلزله زده به پای درد دل مردم زلزله زده بخش فیرورق نشست و درباره رفع مشکلات حاد و ضروری خانوارهای صدمه دیده دستورهای لازم صادر و اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت و رهنمودهای مؤثر استاندار جهادی آذربایجان غربی اجازه نخواهیم داد مردم زلزله‌زده که رنج‌های روحی و روانی بسیار زیادی را متحمل هستند مشکل تأمین سوخت را حس کنند.

نژادعلی تصریح کرد: از ابتدای وقوع نخستین زلزله شهرستان خوی در ۲۸ دی ۱۴۰۱ تاکنون یک میلیون لیتر سوخت حرارتی و ۱۰ میلیون لیتر بنزین در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان خوی توزیع و سه برابر مقدار مصرف گاز مایع این شهرستان در تأسیسات گاز مایع خوی ذخیره شده و این فرآیند تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی همچنان پایدار و استمرار خواهد داشت.

کد خبر 468278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =