نمایشگاه نفت خوزستان؛ مهم‌ترین رویداد صنعت نفت جنوب

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان را مهم‌ترین رویداد صنعت نفت در جنوب عنوان کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، امیر بصیری با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه گفت: در این رویداد عظیم که در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و با شعار «ایرانِ قوی، نفت دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش» برگزار می‌شود، شرکت‌های نفتی و شرکت‌های دانش‌بنیان به نمایش آخرین دستاوردهای خود می‌پردازند.

وی درباره اقدام‌های پشتیبانی انجام‌شده از سوی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید برای برگزاری باشکوه این نمایشگاه افزود: یک دستگاه لودر به همراه یک دستگاه کمپرسی برای محوطه‌سازی در نمایشگاه مستقر شده‌اند، همچنین دو دستگاه لجن‌کش (سپتیک تانک) برای تخلیه آب‌های سطحی و آبگرفتگی در سطح نمایشگاه در روزهای اخیر و زمان برگزاری نمایشگاه مشغول فعالیت هستند.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اقدام‌ها برای حمل و مونتاژ دستگاه آتی واگن ساخت متخصصان مناطق نفت‌خیز جنوب با همکاری اداره کنترل فوران چاه‌های نفت‌ و گاز برای ارائه در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت گفت: دو دستگاه جرثقیل ۵۰ تن و ۲۵ تن، دو دستگاه کمرشکن هفت‌محور، چهار دستگاه کفی تریلر و یک دستگاه لیفتراک ۷ تن برای جابه‌جایی اقلام نمایشگاهی صنعت نفت به‌کارگیری شده‌اند.

به گفته‌ی وی، مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب، همچنین تعداد قابل‌توجهی از خودروهای سواری، وانت دوکابین، ون و اتوبوس را در اختیار این نمایشگاه قرار داده است.

کد خبر 468284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =