بیست‌وششمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان ملایر افتتاح شد

همزمان با چهل و چهارمین سال‌روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، یک باب جایگاه دومنظوره عرضه سوخت در ناحیه ملایر منطقه همدان بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در آیین گشایش این جایگاه گفت: با افتتاح این جایگاه، تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌ نفتی ناحیه ملایر به ۲۶ باب و تعداد جایگاه‌های استان به ۱۲۶ باب رسید.

امین روستایی در این باره افزود: از تعداد کل جایگاه‌ها، ۷۹ جایگاه عرضه سوخت مایع، ۲۳ جایگاه دو منظوره عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی و ۲۴ جایگاه تک‌منظوره گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) است.

وی بیان کرد: برای احداث این جایگاه دومنظوره عرضه بنزین و سی‌ان‌جی با مساحت ۲ هزار و ۴۵۰ متر مربع و احتساب هزینه خرید زمین، مبلغی معادل ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: در جایگاه «هاشمی» با سه دیسپنسر دو نازله عرضه گاز و چهار تلمبه دونازله عرضه بنزین، در مجموع امکان سوخت‌گیری هم‌زمان ۱۲ خودرو سبک (هشت دستگاه بنزین‌سوز و چهار دستگاه گازسوز) وجود داشته و به‌صورت مستقیم برای ۱۴ نفر شغل ایجاد شده است.

روستایی از پیاده‌سازی کامل زیرساخت‌های موردنیاز طرح‌ کهاب در این جایگاه و اجرای مراحل سه‌گانه این طرح در این جایگاه سوخت خبر داد و افزود: سهم جمعیتی شهرستان ملایر از توزیع جایگاه‌های سوخت استان همدان ۱۷ درصد و سهم مصرف بنزین این شهرستان از کل سوخت مصرفی استان ۱۶ درصد است و ۲۱ درصد جایگاه‌های منطقه در این ناحیه قرار دارد.

وی به سیاست‌های صیانتی و اجرای طرح مدیریت توزیع سوخت نیز اشاره و بیان کرد: مدیریت توزیع و مصرف به‌طور موازی باید بهینه شود تا بدون مشکل، پایداری سوخت‌رسانی را به همه بخش‌های مصرف داشته باشیم.

بر پایه این گزارش، جایگاه هاشمی در داخل شهر ملایر و بلوار کمربندی به سمت شهر اراک قرار گرفته که در این مسیر می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای شهروندان ملایری و همچنین مسافران عازم مرکز و جنوب کشور باشد. این جایگاه با حضور فرزاد قاسمی، استاندار همدان، احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، امین روستایی، مدیر منطقه همدان و جمعی از مقام‌های استانی و شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 468675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =