افتتاح یکصدوبیست‌ونهمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه همدان

یکصدوبیست‌ونهمین جایگاه عرضه سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در نخستین روز ایام گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مجتمع خدماتی - رفاهی «ارگ»، به‌عنوان بیست‌وهفتمین جایگاه‌ تحت مدیریت ناحیه ملایر، دوم شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور امین روستایی، مدیر منطقه و مسئولان استانی و محلی در مدار خدمت‌رسانی به هموطنان قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، سلمان اسماعیلی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مقام‌های محلی و اهالی محل با همراهی امین روستایی، مدیر منطقه و عباس حیدری، رئیس ناحیه در این مجتمع حضور یافتند و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ارائه‌دهنده خدمات جانبی در این مجتمع، اصلی‌ترین بخش این مرکز خدماتی را برای تحویل بنزین و نفت‌گاز بخش حمل‌ونقل افتتاح کردند.

روستایی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه گفت: این جایگاه در مرز ورودی استان همدان از طرف استان مرکزی قرار دارد و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی طی دو سال آغاز و با هزینه‌ای حدود ۱۸۰ میلیارد ریال احداث شد.

وی با اشاره به پراکندگی و توزیع مطلوب جایگاه‌ها در این شهرستان افزود: برخورداری مجتمع از چهار سکو و هشت تلمبه عرضه بنزین و نفت‌گاز با ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب، وضعیت اطمینان‌بخشی را ایجاد کرده است.

در این آیین، احد آزادی‌خواه از برنامه‌های مسئولان استان و شهرستان در توسعه زیرساخت‌های ملایر خبر داد و از تلاش‌های انجام‌شده به‌رغم محدودیت‌ها و تحریم‌های موجود قدردانی کرد.

گفتنی است مجتمع خدماتی رفاهی «ارگ» افزون بر امکانات موجود از قبیل رستوران، کافی‌شاپ و دیگر خدمات جانبی، دارای طرح توسعه جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در آینده است.

کد خبر 477537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =