افزایش ۲ برابری حضور  شرکت‌های دانش‌بنیان‌ در نمایشگاه نفت خوزستان

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با تأکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از حضور ۲ برابری این شرکت‌ها در سیزدهمین‌ نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان نبست به سال ۱۴۰۰ خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری اهوازی در حاشیه نخستین روز نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: در سیزدهمین دوره این نمایشگاه ساخت تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به پارسال افزایشی خیره‌کننده داشته است.

وی با بیان اینکه شمار شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه نسبت به پارسال ۲ برابر شده و  ۱۰۸ شرکت رسیده است، افزود: در مجموع ۲۸۰ شرکت از ۱۶ استان در نمایشگاه حضور دارند که نسبت به پارسال افزایش ۲۵ درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان بر توجه بیشتر به شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بارها تأکید داشته زیرا پیشرفت در این حوزه کشور را نه تنها خودکفا کرده‌ است بلکه مولد حرکت دیگر شاخص‌های مهم اقتصادی در کشور نیز خواهد بود.

عذاری اهوازی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت نفت و گاز اروندان سه تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی خوزستان، گروه ملی صنعتی فولاد ایران و پارک علم و فناوری خوزستان و یک قرارداد پژوهشی امضا می‌کند، همچنین چند تفاهم‌نامه پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان و رویدادهای مختلف رونمایی از دستاوردهای ساخت داخل نیز از برنامه‌های حاشیه این نمایشگاه خواهد بود.

وی همچنین از رونمایی از یک قرارداد پژوهشی در حوزه رفع رسوبات از دهانه چاه به کمک امواج فراصوت و چند قطعه ساخت داخل دیگر در این نمایشگاه خبرداد.

کد خبر 468712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =