واگذاری بیش از  ۴ هزار سفارش کار به سازندگان و دانش‌بنیان‌های ایرانی

مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری گفت: افزون بر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سفارش کار برای ساخت و خرید قطعات و تجهیزات مورد نیاز این شرکت امسال به سازندگان، تولیدکنندگان و دانش‌بنیان‌های ایرانی اعطا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، رامتین طهماسبی‌پور در آخرین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان (پنجشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه) با اشاره به اینکه این کالاها شامل ۸۵۰ قلم قطعات و تجهیزات است که در قالب ۳۴۰ تقاضا ارائه شد، اظهار کرد: تاکنون ۵۰ درصد اقلام درخواستی به شرکت تحویل و وجه آن پرداخت شده و بقیه در مراحل ساخت و تهیه است.

وی درباره تنوع اقلام و مهم‌ترین آنها توضیح داد: از جمله اقلام راهبردی در صنعت حفاری، شافت دستگاه گرداننده فوقانی (تاپ درایو)، انواع شیر فوران‌گیر مربوط به ایمنی دکل‌ها، شیرهای پروانه‌ای، قطعات پمپ‌های سیال، ماژول پمپ، دندانه‌های آچارهای حفاری، انواع روغن‌ها و روان‌کننده‌ها و کابل‌های بالا برنده حفاری و توری‌های گل و... است.

مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری اظهار کرد: شماری از خریدها مربوط به ملزومات ایمنی، تجهیز اردوگاه‌های دستگاه‌های حفاری بود که رضایتمندی کارفرماها و همکاران را به‌دنبال داشت.

طهماسبی‌پور با بیان اینکه ۸۵ درصد شرکت‌های طرف قرارداد در زمینه تأمین اقلام درخواستی بومی خوزستان هستند، گفت: برای سال آینده نیز برنامه جامعی در رابطه با تأمین نیازهای فنی و خدماتی شرکت تدوین و در دستور کار این مدیریت قرار دارد که از آن جمله تأمین ریل گراننده فوقانی، قطعات تجهیزات خدمات فنی از جمله پمپ‌های فشار قوی و تجهیزات خدمات ویژه نظیر نمودارگیری سیال حفاری، چاه پیمایی و عملیات ویژه است.

کد خبر 468868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =