پیام تبریک دبیرکل اوپک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

دبیرکل اوپک در پیامی به وزیر نفت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تأکید کرد: به‌دلیل کمک‌های ارزشمند هیئت به رهبری جنابعالی برای تقویت و افزایش مستمر دامنه همکاری‌ها با تولیدکنندگان غیراوپک در چارچوب توافق اوپک‌پلاس قدردان شما هستم.

به گزارش شانا، متن پیام هیثم الغیص، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به جواد اوجی، وزیر نفت به شرح زیر است:

«به مناسبت فرخنده چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به نمایندگی از سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، کارکنان و کشورهای عضو محترم‌مان، موجب افتخار و سربلندی اینجانب است که با کمال احترام، بهترین تبریکات و آرزوهای خود را به جنابعالی ابلاغ کنم.

مایلم دوباره قدردانی صمیمانه خود را از جنابعالی به‌دلیل کمک‌های ارزشمند هیئت جمهوری اسلامی ایران به رهبری جنابعالی برای تقویت و افزایش مستمر دامنه همکاری‌هایمان با تولیدکنندگان غیراوپک در چارچوب بیانیه تاریخی همکاری (توافق اوپک پلاس) اعلام کنم. قاطعیت و اقدامات سریع کشورهای عضو این توافق، از جمله جمهوری اسلامی ایران، در بحبوحه شرایط فوق‌العاده سال‌های اخیر، از جمله شیوع ویروس عالم‌گیر کووید-۱۹، نه تنها از نبود توازن بیشتر در صنعت نفت جهان جلوگیری کرد، بلکه برای بازگشت به مسیر ثبات در بازارهای انرژی بسیار حیاتی بوده است.

من همچنان متعهد هستم که امسال، دعوت پرمهر جنابعالی را برای سفر به تهران ارج نهاده، شخصاً به‌صورت حضوری به جنابعالی و رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، سید ابراهیم رئیسی، ادای احترام کرده و از راهنمایی و حمایت­‌های پارسال شما از انتخاب اینجانب به‌عنوان دبیرکل اوپک قدردانی کنم.»

کد خبر 468923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =