زمین توسعه پالایشگاه لاوان اختصاص داده شد

مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی لاوان، از موافقت هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران با اختصاص زمین برای اجرای طرح توسعه پالایشگاه لاوان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از منطقه ویژه اقتصادی لاوان، یعقوب‌علی طالبی با اشاره به لزوم تکمیل زنجیره ارزش و جلوگیری از خام‌فروشی گفت: به‌منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره تکمیل زنجیره ارزش و جلوگیری از خام‌فروشی و شعار تولید، اشتغال‌آفرین و دانش‌بنیان، طرح پتروپالایش لاوان در دستور کار قرار گرفت و مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران روند اجرای این طرح مهم را تسهیل کرده است.

وی با بیان اینکه اختصاص زمین در جزیره لاوان، منوط به تصویب و ابلاغ طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لاوان از سوی شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی است، تصریح کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌ها، این شرکت با همکاری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مجوز لازم برای اختصاص اراضی مورد نیاز اجرای طرح پتروپالایشگاه لاوان را دریافت کرده است.

مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی لاوان درباره فرآیند اجرایی تحویل زمین به شرکت پالایش نفت لاوان در حداقل بازه زمانی یادآور شد: با همکاری شرکت ملی نفت ایران و هماهنگی‌های انجام‌شده، فرآیند اجرایی تحویل زمین این طرح ملی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و زمین را در اختیار شرکت پالایش نفت لاوان قرار خواهیم داد. دستیابی به این موضوع، نیازمند انجام اقدام‌هایی از سوی شرکت پالایش نفت لاوان است که در نشست‌های مشترک مدیریتی به آن شرکت اعلام شده است.

کد خبر 469205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =