سامانه هیئت‌ مدیره شرکت ملی گاز ایران رونمایی شد

سامانه هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران در دو هزارمین نشست هیئت‌مدیره این شرکت با هدف یکپارچه‌سازی مصوبه‌ها و تسریع در فرآیندها رونمایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل این شرکت در این نشست از خدمات همه اعضای هیئت‌مدیره که در طول سال‌های گذشته، منشأ خدمات مؤثر به مردم بوده‌اند، قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به برودت شدید هوا در روزهای گذشته از تلاش شبانه‌روزی همکاران در بخش‌های تولید، انتقال و توزیع گاز نیز قدردانی کرد و همراهی مشترکان و نیت خالص و مساعی کارکنان را در کنار الطاف الهی عامل استمرار خدمات‌رسانی در طول زمستان امسال دانست.

معاون وزیر نفت در امور گاز اظهار امیدواری کرد با توکل بر خدا و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، شرکت ملی گاز ایران تا پایان امسال مانند گذشته سربلند و پرافتخار زمستان را سپری کرده و برگ زرین دیگری به افتخارهای کارکنان خدوم خود بیفزاید.

مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران هم به‌عنوان عضو اصلی هیئت‌مدیره این شرکت معرفی و حکم وی از سوی مجید چگنی به وی تقدیم شد.

رونمایی از سامانه هیئت‌ مدیره که با هدف یکپارچه‌سازی مصوبه‌ها و ثبت همه مصوبه‌های سال‌های گذشته در بستر اینترانت طراحی و قابلیت‌های مختلفی به‌منظور تسریع در فرآیندها و ارتقای مأموریت‌ها در آن پیش‌بینی شده است، برنامه دیگر این نشست بود.

کد خبر 469289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =