تولید نفت شرکت نفت و گاز گچساران به ۵۵۰ هزار بشکه در روز رسید

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: با اقدام‌هایی که در این مدت انجام‌شده موفق شدیم تولید روزانه نفت را از ۲۲۰ هزار بشکه به ۵۵۰ هزار بشکه در روز برسانیم و به‌دنبال تولید حداکثری هستیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مهرداد کاهکش در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که به‌صورت ویدیوکنفرانس با مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد، اظهار کرد: در طول این مدت همه تلاش ما مطابق با نیاز روز کشور بوده و بر این اساس ایمن‌سازی خطوط و تأسیسات به‌دلیل افزایش تولید در برنامه کاری این شرکت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با اقدام‌هایی که در این مدت انجام شده موفق شدیم تولید روزانه نفت را از ۲۲۰ هزار بشکه به ۵۵۰ هزار بشکه در روز برسانیم و به‌دنبال تولید حداکثری هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در اوج سرمای زمستان نیز با اقدام‌هایی که در این شرکت انجام شد مقدار گاز تولیدی را برای رفاه حال مردم افزایش داده‌ایم.

کاهکش به راه‌اندازی ایستگاه‌های تقویت فشار ضعیف یک، دو، سه و چهار و فشار قوی سه نیز اشاره کرد و افزود: این اقدام‌ها با تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی کارکنان این شرکت بوده است.

وی به بازسازی ناوگان ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اشاره کرد و گفت: به‌دلیل افزایش تولید در این مدت خودروهای سبک و سنگین به‌صورت ویژه در این شرکت بازسازی شده‌اند و کار ساخت دو خودرو تعمیر سیار و خودرو فرماندهی ستاد بحران در کنار تانکر آب و فوم به‌منظور ایمنی انجام شده است.

کاهکش به احداث مسیر خط لوله مجموعه ۱۱ بی‌بی حکیمه اشاره و تصریح کرد: این اقدام بزرگ ازسوی ناوگان ترابری این شرکت انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به بازسازی منازل سازمانی فرسوده این شرکت به‌منظور رفاه کارکنان نیز اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما برای رفاه کارکنان است و امیدواریم بتوانیم با همفکری اقدام‌هایی برای رفاه کارکنان عملیاتی که ساعت‌ها مسیر را طی می‌کنند تا به محل کار برسند انجام دهیم. در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی این شرکت همواره در کنار مردم بوده و اقدام‌های خوبی بر اساس اعلام نیاز مسئولان شهری انجام شده است.

کد خبر 469901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =