توان جوانان با استعداد و نخبه برای رشد و تعالی سازمان استفاده شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به ظرفیت بالای سازمان از نظر وجود جوانان متعهد و متخصص گفت: از توان جوانان با استعداد و نخبه برای رشد و تعالی شرکت استفاده می‌شود.

به گزارش شانا شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) که به نام روز جوان نامگذاری شده است، در نشست با جمعی از متخصصان جوان شاغل در شرکت گفت: اعتماد به جوانان و ایجاد فرصت برای ورود آنان به موضوع‌های خرد و کلان موجب پویایی سازمان خواهد شد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس همکاران جوان باید در بخش‌های مدیریتی و کارگروه‌های مختلف فنی و تخصصی به‌کار گرفته شوند، زیرا استفاده از توان و انرژی جوانان موجب شتاب‌بخشی در پیشبرد اهداف‌، کیفیت بالای کار، شفافیت، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تأکید بر لزوم اهتمام به تحصیلات دانشگاهی و دانش‌فنی کارکنان به‌ویژه جوانان گفت: تلفیق تجربه پیشکسوتان و انرژی سرشار جوانان سبب افزایش راندمان کار و بهره‌وری و حل مشکلات می‌شود.

گلپایگانی با بزرگداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس و تأکید بر تداوم راه و پاسداری از آرمان‌های شهدا، اظهار کرد: با هم‌افزایی و برگزاری نشست‌های مستمر هم‌اندیشی با جوانان، از ایده‌های نو و پیشنهادهای سازنده آنان برای ارتقای سازمان استفاده و شرایط برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری و پذیرش مسئولیت برای این همکاران فراهم خواهد شد.

کد خبر 470009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =