پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز جزو پارک‌های برتر منطقه است

معاون فناوری پارک نفت و گاز گفت: پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز جزو پارک‌های برتر منطقه است.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدصابر کرم‌بیگی امروز (چهارشنبه، ۲۴ اسفندماه) در آیین امضای قرارداد شرکت ملی صنایع پتروشیمی و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت اظهار کرد: پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز از پارسال فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت بیش از ۱۶۰ درخواست عضویت داشته است.

وی با اشاره اینکه شرکت‌های عضو پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز به ۴۸ شرکت رسیده است که این مقدار ظرفیت بالای پارک را نشان می‌دهد.

معاون فناوری پارک نفت و گاز ادامه داد: پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز جزو پارک‌های برتر منطقه است و انتظار می‌رود که در حوزه دانش بنیان شدن صنعت نفت نقش کلیدی داشته باشد.

کرم‌بیگی با بیان اینکه طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده با ۵۰۰ میلیون دلار بزرگترین طرح دانش‌بنیان کشور است، گفت: روزگذشته نیز چهار قرارداد دیگر در این زمینه امضا شد و تاکنون بیش از ۵۰ شرکت برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند و بیش از ۱۵۰ طرح پیشنهادی به پارک ارسال شده است.

قرارداد عاملیت بند (ه) تبصره ۱۸ میان مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و حمید حیدری، صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت با هدف حمایت حداکثری از شرکت‌های دانش‌بنیان امضا شد و به امضای و مدیران عامل دو شرکت رسید.

کد خبر 470400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =