تلاش برای ارتقای سطح سلامت کارکنان در شرکت ملی نفت ایران

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: یکی از اولویت‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲، تلاش برای ارتقای خدمات بهداشت و درمان کارکنان صنعت نفت است.

به گزارش شانا به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، محسن خجسته‌مهر با اشاره به رویکرد وزیر نفت، همچنین هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران گفت: تلاش بر این است که سطح بهداشت و سلامت در مجموعه وزارت نفت و در شرکت ملی نفت ارتقا یابد.

وی افزود: ارتقای حوزه بهداشت و درمان کارکنان نفت از اولویت‌های شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۴۰۲ است تا با ارائه بهترین خدمات بهداشتی و درمانی، دستیابی به هدف رضایتمندی کارکنان در این حوزه محقق شود.

معاون وزیر نفت بیان کرد: برای رسیدن به هدف رضایتمندی کارکنان، امسال از حداکثر منابع مالی و تمام حمایت‌هایی که برای توسعه بهداشت و درمان صنعت نفت نیاز است، استفاده می‌شود تا هم بیمارستان نفت تهران و هم مراکز درمانی در مناطق عملیاتی از شرایط خوبی برخوردار شوند.

خجسته‌مهر تأکید کرد: با توجه به اهمیت مناطق عملیاتی، تجهیز مراکز درمانی به تجهیزات پزشکی پیشرفته و جذب نیروی متخصص در این مناطق اولویت دارد تا همکاران ما در مناطق عملیاتی با طیب خاطر به انجام مأموریت‌های خطیر بپردازند.

وی با اشاره به برنامه جذب ۳ هزار نفر نیروی متخصص در وزارت نفت گفت: با توجه به نقش محوری نیروی انسانی و نیروی متخصص و کارآمد، در بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در سال جدید، در همین قالب جذب نیرو برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 470731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =