رسید و ارسال بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون لیتر سوخت نوروزی به همت منطقه اصفهان

در ایام تعطیلات نوروزی امسال (از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲) بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون لیتر نفت خام و انواع فرآورده‌های نفتی موردنیاز کشور با خطوط لوله منطقه اصفهان رسید و به مبادی مصرف ارسال شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، قدرت سربازی، مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان در این باره گفت: از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی بیش از ۲۱۸ میلیون و ۲۲۹ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین سوپر، بنزین یورو ۴، نفت‌گاز، نفت سفید و سوخت جت (ATK) با خطوط لوله منطقه اصفهان رسید و به مبادی مصرف ارسال شد.

وی بیان کرد: در این ایام بیش از ۵ میلیون لیتر بنزین سوپر، بیش از ۷۱ میلیون لیتر بنزین یورو ۴، بیش از ۶۲ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو، بیش از ۱۱ میلیون لیتر نفت سفید، بیش از ۵۰ میلیون لیتر نفت‌گاز تولیدی پالایشگاه اصفهان به‌منظور تأمین سوخت مورد نیاز پایتخت و مرکز کشور به طرف تهران و نائین ارسال شد.

مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان ادامه داد: در همین مدت بیش از ۱۵ میلیون لیتر سوخت جت از انبار نفت شهید محمد منتظری اصفهان رسید و به فرودگاه اصفهان ارسال شد.

سربازی افزود: در دوره مورد بررسی به‌منظور تأمین خوراک مورد نیاز پالایشگاه اصفهان و بخشی از خوراک پالایشگاه‌های تهران و تبریز با خطوط لوله ۳۰ و ۳۲ اینچ مارون به اصفهان و ۲۴ اینچ اصفهان به تهران بیش از یک میلیارد و ۴۹۹ میلیون لیتر نفت خام رسید و ارسال شد.

وی کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران را سربازان خط مقدم انتقال انرژی کشور دانست و بیان کرد: در ایام عید نوروز کارکنان پرتلاش بخش‌های مختلف عملیاتی، فنی، مخابراتی و پشتیبانی با خدمات شبانه‌روزی خود در مراکز انتقال نفت و پایش مستمر مسیر خط لوله سخت‌گذر انتقال نفت خام مارون تا اصفهان و دیگر خطوط لوله فرآورده‌های نفتی در خدمت‌رسانی به هموطنان ایفای نقش کردند.

به گزارش شانا، منطقه اصفهان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان با یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال نفت‌ خام و فرآورده‌های نفتی، هشت مرکز انتقال نفت، دو تأسیسات انتهایی و ۳۱ ایستگاه مخابرات صنعتی در گستره استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان، از مناطق راهبردی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به‌شمار می‌آید.

کد خبر 470800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =