جابه‌جایی بیش از ۲۱۱ هزار مسافر در فرودگاه جزیره خارک طی سال ۱۴۰۱

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهمیت راهبردی فرودگاه شهدای جزیره خارک گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱۱ هزار و ۵۰۱ نفر مسافر از طریق این فرودگاه جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی با همراهی سیدمحمدجواد موسوی، رئیس پایانه نفتی خارک، محمد فقیهی، سرپرست فرودگاه به‌صورت میدانی از بخش‌های مختلف فرودگاه بازدید و مسائل و چالش‌ها را بررسی کردند.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این بازدید گفت: فرودگاه شهدای جزیره خارک یکی از مهم‎ترین و راهبردی‌ترین فرودگاه‎های کشور در حوزه حمل‌ونقل هوایی است و از لحاظ لجستیک خدمات زیادی را به مردم و ادارات منطقه ارائه می‌کند و نقش مهم و تأثیرگذاری در این جزیره دارد.

وی ادامه داد: در ۱۲ ماه سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۷۴۳ نشست و برخاست از مسیرهای تهران، اصفهان، شیراز، اهواز، بوشهر و بهرگان به جزیره خارک و مسیر برگشت بدون حادثه و با ایمنی کامل انجام شده است و این نشان از توان بالای کارکنان عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه فرودگاهی این جزیره دارد.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ادامه داد: در این مدت بیش از ۳ میلیون و ۸۱ هزار و ۲۷۰ کیلوگرم بار با استانداردهای لازم جابه‌جا شده است.

غریبی در این بازدید بر تعمیرات، نوسازی و رفع کمبود تجهیزات فرودگاه از سوی مسئولان منطقه تأکید کرد.

سیدمحمدجواد موسوی، رئیس پایانه نفتی خارک هم اظهار کرد: باتوجه به موقعیت جزیره خارک که تنها راه دسترسی به آن از طریق دریا و هوا است و در مواقع شرایط سخت آب و هوایی که امکان تردد دریایی وجود ندارد، نقش فرودگاه شهدای جزیره خارک به‌عنوان مهم‎ترین و راهبردی‌ترین راه ارتباطی کارکنان و مردم مستقر در منطقه بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 470941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =