بیش از ۷ میلیارد مترمکعب به تولید گاز پارس جنوبی افزوده می‌شود

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: با تغییر رویکردها و کاهش روزهای عملیات تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی، بیش از ۷ میلیارد مترمکعب گاز به تولید سال ۱۴۰۲ افزوده می‌شود.

به گزارش شانا، احمد زمانی در نشست با مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی مدیران این مجموعه برای افزایش تولید و مدیریت در انجام تعمیرات اساسی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی، هماهنگی و کارگروهی مدیران پالایشگاهی مجتمع و مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز، به جمع‌بندی بسیار مطلوب بر مبنای پشتیبانی و تولید دست یافته‌ایم و امید داریم دستاوردهای بسیار مهمی ثبت شود. 

وی افزود: به‌واسطه همین اقدام‌های شایسته و افزایش همکاری با مدیران شرکت نفت و گاز پارس تحولات بزرگی در عملیات تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۲ در حال شکل‌گیری است.

بیش از ۷ میلیارد مترمکعب به تولید گاز پارس جنوبی افزوده می‌شود

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: با کاهش روزهای توقف در بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، بیش از ۷ میلیارد مترمکعب گاز به سبد تولید امسال افزوده خواهد شد و این دستاورد بزرگ، گامی بسیار مهم در تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید است.

زمانی تصریح کرد: انتظار داریم در حوزه تأمین آمین و مولکولارسیوها در سال‌های پیش‌رو بتوانیم با تکیه بر دانش و اقدام‌های نوآورانه به جمع‌بندی خوبی دست یابیم. 

وی همچنین با قدردانی از بخش بازرسی فنی مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: با همراهی این مجموعه و صدور گواهینامه‌های فنی تأسیسات و تجهیزات راهبردی، تولید پایداری در تأمین گاز و محصولات جانبی محقق خواهد شد.

کد خبر 471702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =