نخستین فراخوان دعوت کشوری از مدرسان و منتورهای صنعتی منتشر شد

دانشگاه صنعت نفت طی فراخوانی از علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت کرد برای حضور در صنعت نفت به‌صورت مدرس، راهنما یا منتور صنعتی درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش شانا در فراخوان دانشگاه صنعت نفت آمده است: «این دانشگاه قصد دارد برای نخستین بار در کشور و منطقه از یک الگوی ابتکاری مبتنی بر مدرسان و منتورهای صنعتی به‌منظور ایجاد تحولی نوین در نظام‌های آموزشی، پژوهشی، نوآوری و کارآفرینی خود و ارتقای کیفی نیروی انسانی متخصص و کارآمد مورد نیاز صنعت نفت بهره جوید تا امکان توسعه و بهره‌برداری بهینه از منابع نفت و گاز کشور فراهم شود.

این برنامه‌ریزی با رویکرد نوآوری و کارآفرینی بر مبنای محوریت نیازهای مهارتی – تخصصی صنعت نفت برای تمامی دانشجویان در تمامی سال‌ها و رشته‌های تحصیلی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

بر این اساس دانشجویان دانشگاه فرصت می‌کنند ضمن بهره‌گیری از مبانی نظری و آزمایشگاهی دروس آموزشی در دانشگاه از تجربه و دانش مهارتی – تخصصی خبرگان، متخصصان و کارشناسان باسابقه و مجرب صنعت نفت برای آشنایی با ماهیت و الزام‌های اشتغال در محیط‌های کاری و دریافت تجارب برتر در رشته‌های مختلف به‌منظور کسب شایستگی‌های شغلی و حرفه‌ای بهره‌برداری کنند.

در این نگرش جدید از ظرفیت‌های ایجادشده برای هدایت حوزه‌های ایده‌پردازی و نوآوری کارآفرینان و مجموعه‌های دانش‌بنیان موجود در زیست‌بوم علمی و فناوری دانشگاه در مسیر رفع مسائل، مشکلات و چالش‌های علمی، فنی و فناوری صنعت نفت استفاده می‌شود.

بر همین اساس از تمامی خبرگان، متخصصان و کارشناسان مجرب صنعت نفت در حوزه‌های مهندسی نفت، شیمی، گاز، بازرسی فنی، کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون، مکانیک، انرژی، سازه‌های دریایی، حقوق نفت و گاز، مدیریت نفت و گاز، اقتصاد نفت و گاز، حسابداری، امور مالی و مدیریت مالی در نفت و گاز و سرمایه‌گذاری در نفت و گاز که دارای توانایی لازم به‌عنوان مدرس صنعتی یا راهنما و منتور صنعتی هستند، برای همکاری و مشارکت در مجموعه برنامه‌های دانشگاه از جمله ارائه دروس، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت حرفه‌ای، کارگاه‌های آموزشی و مهارتی، کارآموزی و کارورزی و آموزش‌های تخصصی، فناوری و مهارتی‌محور در نظام آموزشی دانشگاه و یا مشاوره در راهنمایی منتوری به دانشجویان دانشگاه در رشته‌های مختلف دعوت می‌شود.

علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت در خواست خود حداکثر تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه از تارنمای https://bpms.put.ac.ir استفاده کنند.»

کد خبر 471910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =