سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی رونمایی شد 

سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رونمایی شد.

به گزارش شانا، سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی عصر امروز (دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه چهاردهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران، رونمایی شد که بر اساس این سند، همه توسعه‌گران، شرکت‌ها و هلدینگ‌های پتروشیمی باید همسو با آن برنامه‌های توسعه‌ای خود را تنظیم کنند. 

به گفته مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در صورت لزوم، سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی، با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی روزآمد می‌شود، به این ترتیب با توجه به اطلاعات این سند، سرمایه‌گذاران می‌توانند با اطمینان بیشتری در حوزه پتروشیمی ایران سرمایه‌گذاری کنند.

بر اساس این گزارش، چهاردهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود. در این همایش فعالان داخلی و خارجی صنعت پتروشیمی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این صنعت و چالش‌های پیش روی صنعت پتروشیمی ایران آشنا می‌شوند.

در حاشیه این همایش، سفیران جمهوری اسلامی ایران در کشورهای برزیل، روسیه و هند ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صنعت پتروشیمی در این کشورها به فرصت‌ها و مزیت‌های صنعت پتروشیمی پرداختند، همچنین سفیران ایران در این کشورها اعلام کردند آماده هرگونه همکاری با فعالان صنعت پتروشیمی برای حضور آنها در دیگر کشورها هستند.

کد خبر 471920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =