شرکت ملی حفاری در نمایشگاه بیست‌وهفتم نفت حضوری مؤثر خواهد داشت

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری گفت: این شرکت حضور مؤثری در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد داشت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیگ‌زاده با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گفت: این شرکت در نظر دارد در سال «مهار تورم، رشد تولید» حضوری فعال و اثرگذار در این رویداد بزرگ نمایشگاهی و اقتصادی داشته باشد.

وی اظهار کرد: در این ارتباط شرکت ملی حفاری برنامه‌های مختلفی در چارچوب امضای قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان، تبادل تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها و تشکیل گروه‌های شناسایی و ارزیابی سازندگان در دستور کار دارد.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران امضای دو قرارداد ساخت تجهیزات مربوط به خدمات تخصصی حفاری با شرکت‌های دانش‌بنیان را که مجوزهای آن در قالب تولید بار اول، از معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری دریافت شده است از جمله برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه برشمرد.

بیگ‌زاده گفت: امضای سه تفاهم‌نامه علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه اجرای پروژه‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، فرصت مطالعاتی استادان دانشگاه در صنعت، همایش و بازدیدهای علمی، تخصصی متقابل از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران هستند.

وی با اشاره به مشارکت ‌سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه افزود: بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصتی مناسب برای شناسایی شرکت‌های سازنده و توانمند در حوزه تجهیزات و قطعات صنعت نفت و حفاری و شرکت‌های دانش‌بنیان دارای ظرفیت ورود به حوزه فناوری‌های پیشرفته و تجهیزات فوق تخصصی این صنعت است.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در این زمینه شرکت ملی حفاری با تشکیل حداقل سه گروه تخصصی به ارزیابی، تشکیل نشست‌های تخصصی و رایزنی با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خواهد پرداخت.

بیگ‌زاده ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و مشارکت مراکز علمی صنعتی و مجموعه‌های دانش‌بنیان، برای رشد تولید و اعتلای صنعت نفت کشور گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

کد خبر 472381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =