همایش خانواده، نسل نو و رسانه برگزار شد

سومین همایش از سلسله همایش‌های سواد رسانه‌ای با موضوع «خانواده، نسل نو و رسانه» با همکاری شورای‌ عالی فرهنگی و مرکز خدمات مشاوره‌ای و آموزش مرکزی صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، سومین همایش از سلسله همایش‌های سواد رسانه‌ای با موضوع «خانواده، نسل نو و رسانه» امروز (یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه) به میزبانی مرکز خدمات مشاوره‌ای صنعت نفت با حضور مجید امیدی‌شهرکی، دستیار وزیر در هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت، مریم مقدسی، رئیس نظارت و ارزیابی مرکز خدمات مشاوره صنعت نفت و پژوهشگر حوزه سواد رسانه‌ای در محل سالن شهید بهشتی وزارت نفت برگزار شد.

این سلسله همایش‌ها با هدف آشنایی با مهارت سواد رسانه‌ای، نسل جدید، جمعیت و بررسی راهکارهای رویارویی صحیح با تهدید بحران‌های مدرن رسانه‌ای بر سلامت تربیت و تعلیم خانواده برگزار می‌شود.

در این نشست مجید امیدی‌شهرکی، دستیار وزیر در هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت، وظیفه مجموعه فرهنگی وزارت نفت را افزایش مهارت کارکنان این وزارتخانه در بحث سواد رسانه دانست و گفت: بخشی از این مهارت مربوط به آماده کردن افراد بوده و باید رسانه مناسب را انتخاب کنیم و به‌درستی از آن بهره بگیریم.

محمد لسانی، کارشناس رسانه و فضای مجازی نیز در این نشست رسانه را ابزاری تولیدی دانست که در کنار آن می‌توان نقد نیز انجام داد.

کد خبر 472475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =