صنعت نفت در شرایط تحریم، خط مقدم جبهه اقتصادی کشور است

مدیرکل توسعه و عمران جزایر استان هرمزگان در بازدید از جزیره لاوان گفت: صنعت نفت در شرایط تحریم، خط مقدم جبهه اقتصادی کشور است و ما تلاش این عزیزان را پاس می‌داریم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، عبدالرسول دریایی صبح روز چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) گفت: بازدید استاندار هرمزگان از جزیره لاوان مصوباتی را به‌همراه داشت که امروز برای بررسی و پیگیری آن‌ها حضور یافتیم تا از روند پیشرفت کارها و وظایف محوله به ادارات جزیره مطلع شویم و در صورت نیاز، پیگیری مضاعفی انجام دهیم و بتوانیم با کمک هم موانع را از سر راه برداریم.

وی افزود: از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت پالایش نفت لاوان و متخصصان این صنعت کمال تشکر را دارم و نباید فراموش کرد که صنعت نفت در شرایط تحریم، خط مقدم جبهه اقتصادی کشور است.

مدیرکل توسعه و عمران جزایر استان هرمزگان تأکید کرد: مجموعه شرکت نفت فلات قاره، منطقه ویژه اقتصادی لاوان و پالایش نفت لاوان با همکاری و هم‌افزایی بیشتر می‌توانند سبب رشد و توسعه این منطقه نفتی و جزیره زیبا شوند و به این ترتیب مردم نیز از منافع آن برخوردار خواهند شد.

قاضی‌ زاهدی، جانشین مدیر منطقه لاوان شرکت نفت فلات قاره گفت: همکاران تلاشگر و متخصص در شرکت نفت فلات قاره منطقه لاوان، برای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و به‌منظور ایجاد رفاه عمومی به‌ویژه برای ساکنان جزیره لاوان، با صرف هزینه بسیار زیاد و زحمات فراوان به‌صورت ۲۴ ساعته اقدام به تولید آب شیرین بهداشتی و انرژی برق می‌کنند که رایگان در اختیار ساکنان محترم دهکده قرار داده می‌شود.

وی افزود: شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه لاوان همواره نگاهی ویژه به مسئولیت اجتماعی خود دارد و در همین زمینه افزون بر تأمین آب و برق رایگان، خدمات درمانی و فرهنگی، تردد و حمل‌ونقل هوایی و دریایی به اهالی جزیره لاوان ارائه داده می‌شود و حتی در موارد اضطراری اقدام به اعزام بیمار با هلیکوپتر به بیمارستان کیش بدون دریافت هزینه، می‌کنند. البته امیدواریم با توجه به محدودیت‌های تحریم‌های ظالمانه و وجود مشکل در تأمین قطعات یدکی، تلاش بیشتری از سوی شورای اسلامی و دهداری در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و برق در سطح جزیره انجام شود.

مدیرکل توسعه و عمران جزایر استان هرمزگان به‌همراه بازرسان و مدیر برنامه‌ریزی توسعه و عمران استان روز چهارشنبه وارد جزیره لاوان شدند و در اسکله شرکت نفت فلات قاره ایران مورد استقبال قاضی ‌زاهدی جانشین مدیر منطقه و جمعی از رؤسا و مسئولین محلی قرار گرفتند.

این هیئت به منظور پیگیری مصوبات سفر اخیر استاندار هرمزگان به جزیره لاوان، از نقاط مختلف جزیره بازدید به عمل آوردند. این گروه ابتدا با حضور در مقبره شهدای گمنام جزیره لاوان ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و سپس از اسکله مسافربری شهید سلیمانی دهکده لاوان، اسکله صیادی شهید ابومهدی المهندس جزیره لاوان، مدرسه دکتر شریعتی و پروژه تصفیه‌خانه آب و فاضلاب دهکده لاوان بازدید کردند و از نزدیک به بررسی مشکلات و مسائل پرداختند.

بعدازظهر همان روز در ادامه این بازدید، نشستی با حضور قاضی‌زاهدی جانشین مدیر منطقه، جمعی از مسئولان و رؤسای واحدهای منطقه و شرکت پالایش نفت لاوان، مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی و شورای اسلامی دهکده و دهیاری لاوان در سالن کنفرانس اداره مرکزی شرکت نفت فلات قاره برگزار شد.

در ادامه مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و پالایشگاه لاوان، به طرح مسائل پرداختند که بحث و بررسی شد، پس از پایان نشست مدیرکل توسعه و عمران جزایر استان هرمزگان و هیئت همراه با شناور شرکت نفت فلات قاره از طریق اسکله تدارکاتی، جزیره لاوان را به‌سمت بندر نخیلو ترک کردند.

کد خبر 472486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =