سران ایران و روسیه بر توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری تأکید دارند

نماینده بازرگانی روسیه در ایران گفت: نشست B2B شرکت‌های ایرانی و روس گامی بزرگ برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری در بخش نفت و گاز است و سران دو کشور برای توسعه همکاری‌ها در این زمینه آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار شانا، رستم ژیگان‌شین صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) در آیین گشایش رسمی نخستین نشست B2B شرکت‌های ایران و روسیه گفت: حجم تبادلات اقتصادی ایران و روسیه سال به سال در حال افزایش است.

وی تأکید کرد: امروز آقای الکساندر نواک، معاون اقتصادی نخست‌وزیر روسیه و آقای اوجی، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران هم برای توسعه روابط دوجانبه در تهران دیدار و گفت‌وگو می‌کنند و و نشستی که در آن هستیم گامی بزرگ برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری از جمله بخش‌های نفت و گاز است.

نماینده بازرگانی فدراسیون روسیه در ایران تصریح کرد: در نشست امروز بیش از ۵۰ شرکت کوچک و متوسط روس حضور دارند و نشست‌های B2B را برنامه‌ریزی کردیم و برای مسائل مربوط به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تجهیزات صنایع نفت، صادرات فناوری، خدمات فنی و مهندسی و همکاری‌های فناورانه و مهندسی نشست‌هایی برگزار خواهیم کرد.

ژیگان‌شین بیان کرد: «مرکز توسعه و صادرات روسیه» در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران استند «ساخت روسیه» را برگزار خواهد کرد.

 به گزارش شانا، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه» از چهارشنبه (۲۷ اردیبشهت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار می‌کند و تا روز شنبه هفته آینده (۳۰ اردیبهشت‌ماه) دایر خواهد بود.

کد خبر 472588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =