شرکت پایانه‌های نفتی ایران با شرکت‌های دانش‌بنیان ۶ قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

شرکت پایانه‌های نفتی ایران با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی یک قرارداد و پنج تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد و در ادامه رئیس پژوهش و فناوری شرکت پایانه‌های نفتی، جزئیات تفاهم‌نامه‌های امضاشده بین این شرکت و شرکت‌های دانش‌بنیان را تشریح کرد.

مصطفی مهدوی، رئیس پژوهش و فناوری شرکت پایانه‌های نفتی در حاشیه نخستین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا از امضای یک قرارداد و پنج تفاهم‌نامه بین شرکت پایانه‌های نفتی و شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه آزاد خبر داد و اظهار کرد: این قرارداد و تفاهم‌نامه‌ها به‌منظور داخلی‌سازی ساخت قطعات یا انتقال فناوری امضا شده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از این تفاهم‌نامه‌ها با شرکت مهندسی و ابزار دقیق رایا انرژی به‌عنوان نماینده شرکت ترنسنفت روسیه با هدف انتقال فناوری و در پنج رشته مختلف امضا شد که این پنج رشته شامل بازرسی‌های خطوط لوله، نشت‌یابی خط لوله، رسوب‌زدایی مخازن نفتی و... می‌شود، همچنین یک قرارداد انتقال دانش با دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پایانه‌های نفتی با بیان اینکه یکی از تفاهم‌نامه‌ها نیز درباره استقرار مدیریت دانش امضا شد، اعلام کرد: هیئت دولت در سال‌های گذشته دستورعملی درباره لزوم استقرار مدیریت دانش در شرکت‌های دولتی و خصوصی ابلاغ کرد. شرکت پایانه‌های نفتی اقدامات خود در این باره را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و اکنون برای طرح توسعه استقرار مدیریت دانش، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت دانش‌بنیان «مشاور و توسعه آینده» امضا کرده است.

مهدوی گفت: تفاهم‌نامه‌های ساخت حوض‌های شناور انتقال میعانات گازی با شرکت تکنوماشین از دیگر تفاهم‌نامه‌هایی بود که در حاشیه نخستین روز نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا شد.

کد خبر 472669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =