شرکت ملی حفاری نخستین گام را در همکاری با دانش‌بنیان‌ها در ۱۴۰۲ برداشت

شرکت ملی حفاری ایران با امضای دو قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان در نخستین روز کاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، نخستین گام را در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۲ برداشت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، قراردادهای شرکت ملی حفاری ایران با شرکت‌های دانش‌بنیان عصر چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) در سالن ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران (ستاد خبری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران) به امضای حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل این شرکت و  حمیدرضا رفیعی‌زاده، مدیرعامل شرکت آریا ایرانیان و عطا عمیدی، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری مهراد پارس رسید.

موضوع قرارداد با شرکت دانش‌بنیان توسعه فناوری مهراد پارس ساخت بار اول ۱۰ مجموعه کامل یونیت جم سیستم به همراه ست کامل قطعات یدکی و طراحی به ارزش ۳۵۶ میلیارد ریال و ساخت تولید اول ۲۰ عدد ابزار حافظه‌دار اندازه‌گیری دما و فشار درون‌چاهی از سوی شرکت دانش‌بنیان آریا ایرانیان به ارزش ۷۱ میلیارد طی مدت ۲۴ ماه است.

شرکت ملی حفاری از شرکت‌های پیشگام در ارتباط با بومی‌سازی قطعات و تجهیزات کاربردی صنعت راهبردی حفاری با همکاری سازندگان، صنعتگران و دانش‌بنیان‌هاست و تاکنون افزون بر ۲۲ هزار قطعه پرمصرف در بخش‌های عملیات حفاری و خدمات فنی و مهندسی را بومی‌سازی کرده است.

کد خبر 472720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =