قرارداد مطالعات مهندسی و پایه پیشرفته تأسیسات فشارافزایی پارس جنوبی امضا شد

قراداد پروژه انجام مطالعات مهندسی و پایه پیشرفته تأسیسات فشارافزایی به‌منظور حفظ تولید حداکثری از میدان گازی پارس جنوبی بین مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز پارس و نارگان امضا شد.

محمدحسین متجلی، مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس صبح امروز (پنجشنبه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه دومین روز بیست‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت در حاشیه امضای قرارداد مطالعات مهندسی و پایه پیشرفته تأسیسات فشارافزایی پارس جنوبی به خبرنگار شانا گفت: با توجه به این که طراحی مطالعات مفهومی پروژه مطالعات مهندسی و پایه پیشرفته تاسیسات فشارافزایی پارس جنوبی پایان یافته، اکنون قرارداد مطالعات بنیادین (پایه) آن امضا شده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ تولید پایدار از میدان گازی پارس جنوبی، تصریح کرد: با توجه به اینکه درآینده شاهد افت تولید از میدان گازی پارس جنوبی خواهیم بود، بنابراین به دنبال مطالعات پایه برای اجرای طرحهای فشارافزایی در پارس جنوبی هستیم.

مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس با بیان این که اجرای پروژه فشارافزایی در پارس جنوبی در دو بخش خشکی و دریایی دنبال می شود، گفت: در حال بررسی این مسئله هستیم که آیا می‌توان با نصب کمپرسورهای فشارافزا در پالایشگاه‌های خشکی، مانع از افت تولید در پارس جنوبی شویم.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه (شنبه) به‌کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان است.

کد خبر 472730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =