کارکنان صنعت نفت در جنگ اقتصادی سربلند هستند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از تأسیسات این شرکت گفت: کارکنان صنعت نفت در خط مقدم جنگ اقتصادی سربلند شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی به همراه جمعی از مدیران و مسئولان در بازدید از تأسیسات شرکت نفت و گاز گچساران با تشکر از کارکنان عملیاتی این شرکت اظهار کرد: افتخار ما این است که امروز در جمع شما حضور داریم تا به‌صورت مستقیم در جریان مشکلات تأسیسات و تجهیزات و نیروهای عملیاتی و متخصص صنعت نفت قرار بگیریم تا برای رفع مشکلات و نارسایی‌ها تلاش کنیم.

وی ادامه داد: شما در راهبردی‌ترین قطب اقتصاد کشور که صادرات نفت را به‌عهده دارد مشغول خدمت هستید و اولویت اصلی ما رفع دغدغه‌های شماست و خوشبختانه در دولت سیزدهم برطرف کردن مشکلات کارکنان صنعت نفت اولویت است و مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفت‌خیز به‌صورت جدی در حال پیگیری رفع چالش‌های نیروهای عملیاتی است.

کمالی از جاده در حال احداث گچساران به گناوه و دیلم نیز بازدید و بر اتمام این پروژه برای دسترسی آسان همکاران به تأسیسات و گره‌گشایی از سختی تردد مردم در این مسیر تأکید کرد.

بر اساس این گزارش مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در یک روز تعطیل با همراهی جمعی از مدیران از تأسیسات سقلاتون و دشت بلوط و جاده در حال احداث گچساران به دیلم بازدید کرد.

کد خبر 472744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =