قرارداد ساخت عرشه میدان گازی بلال بین شرکت‌های پتروپارس و تأسیسات دریایی امضا شد

قرارداد ساخت عرشه پروژه میدان گازی بلال بین شرکت‌های پتروپارس و مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی در حاشیه سومین روز نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت‌های پتروپارس و مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ظهر امروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه) در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی قراردادی به ارزش ۱۲۰ میلیون دلار امضا کردند.

در این قرارداد که به امضای فرخ علیخانی، مدیرعامل شرکت پتروپارس و محمدرضا زهیری، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی رسید، توافق شد در مدت دو سال ساخت عرشه پایان یابد.

مدیرعامل پتروپارس هدف از امضای این قرارداد را حرکت در مسیر توسعه میدان گازی بلال دانست و افزود: با ساخت این عرشه، نفت برداشت‌شده به‌وسیله خطوط لوله به خشکی منتقل می‌شود.

علیخانی درباره قراردادهای مرتبط با این پروژه نیز تصریح کرد: تاکنون چهار قرارداد در بخش‌های جکت، حفاری، عرشه و خطوط لوله میدان گازی بلال امضا شده و در حال اجراست.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه به‌کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان است.

کد خبر 472856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =