بومی‌سازی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران بر استفاده از توان موجود در شرکت‌های فعال حوزه سامانه هوشمند سوخت و بومی‌سازی این سامانه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، جلیل سالاری در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نشست هم‌اندیشی با حضور شرکت‌های فعال در زمینه تولید و بومی‌سازی سامانه هوشمند سوخت که در غرفه بهین سوخت برگزار شد، بیان کرد: با تشکیل کنسرسیوم می‌توانید از ظرفیت‌های انبوه یکدیگر استفاده کنید و روزآمد کردن دستگاه‌های کارتخوان در اولویت است که با استفاده از دانش خود انتظار داریم به سمت تولید و بومی‌سازی تجهیزات مربوطه پیش برویم.

در ادامه محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با توجه به اقدام انجام‌شده در حوزه انرژی نیازمند تغییر اساسی در حوزه سامانه هوشمند سوخت هستیم و لازمه این مهم این است که شرکت‌های فعال در این حوزه با هم همکاری داشته باشند و از همفکری کارشناسان مجموعه پخش نیز استفاده کنند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نصب پلاک سوم و شناسایی خودرو در جایگاه‌ها را از اقدام‌های در حال اجرای این مجموعه دانست و تصریح کرد: در حوزه تجهیزات سامانه هوشمند سوخت انتظار می‌رود اقدام جدی در خصوص بومی‌سازی انجام شود. در حوزه نرم‌افزار نیز باید برنامه‌ها هوشمندانه نوشته شود تا نیازی به برنامه‌ریزی مجدد نباشد و با همفکری می‌توان چالش‌های سامانه هوشمند سوخت را از بین برد تا خدمت بزرگی به صنعت نفت و مردم کشور کنیم.

کد خبر 472994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =