شمار جایگاه‌های سوخت منطقه کرمان به ۲۸۷ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: به‌منظور تداوم نهضت جایگاه‌سازی برای خدمت‌رسانی بهتر به هم‌وطنان، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه کرمان به ۲۸۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سیدباقر نورالدینی در این باره اظهار کرد: به‌منظور حمایت از رشد تولید، اشتغال و ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان، جایگاه اختصاصی «سلیم» در شهرستان ارزوئیه با حضور مدیر منطقه، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی در مراسم بهره‌برداری از این جایگاه افزود: جایگاه اختصاصی «سلیم» با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، در زمینی به مساحت هزار مترمربع احداث شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان ارزوئیه به پنج باب رسیده است، تصریح کرد: این جایگاه دارای چهار تلمبه و هشت نازل بنزین است و برای حدود هفت نفر اشتغال‌زایی شده است.

در این آیین، حجت‌الاسلام مصطفی کشاورز، امام جمعه و رضا اسماعیل کاخ، فرماندار شهرستان ارزوئیه از زحمات و تلاش‌های مدیر منطقه و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه بافت، تشکر و قدردانی کردند.

کد خبر 473379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =