فهرست‌بهای اختصاصی تأسیسات نفت و گاز روزآمد می‌شود

نشستی درباره ردیف‌های نو پیشنهادی و درج توضیحات تکمیلی و رفع بعضی ابهام‌های موجود در فهرست‌بهای اختصاصی تأسیسات نفت و گاز با حضور نمایندگان معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و با هدف بررسی پیشنهادهای امور پیمان‌ها و برآوردهای مهندسی فهرست شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در این باره توضیح داد: با توجه به تغییر در روش‌های اجرایی کار و استفاده از فناوری‌های روز و مواد مصرفی با کیفیت بالاتر در عملیات‌ اجرایی پروژه‌ها، همچنین اهمیت روزآمد کردن فهرست‌بها در تهیه برآورد دقیق‌تر کارفرما، بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: امور پیمان‌ها و برآوردهای مهندسی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در تکمیل و روزآمد کردن فهرست‌بهای اختصاصی صنعت نفت در سال‌های گذشته، همواره نقش مؤثری داشته است.

به گفته نوشادی، در این نشست ضمن بررسی و تحلیل‌های لازم، ۴۸ شرح ردیف پیشنهادی جدید و تجزیه‌وتحلیل آنها تأیید و مقرر شد در فهرست‌بهای سال ۱۴۰۲ افزوده شوند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: همچنین با توجه به پیگیری‌های این امور درباره لزوم ایجاد فصل جدیدی به نام اجرای کابل فیبر نوری در فهرست‌بها و موافقت معاونت مهندسی با این موضوع، این فصل شامل ۱۸ شرح ردیف و تجزیه‌وتحلیل مربوط با تلاش همکاران این امور تهیه و ارائه شد که تحلیل‌های ابتدایی آن در این نشست انجام و تأیید شد.

کد خبر 474142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =