حفظ و ارتقای پایداری تولید گاز با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بر حفظ و ارتقای پایداری تولید گاز با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد زمانی درباره گردهمایی تولید بار اول همسو با استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان که با توجه به قانون «جهش تولید دانش‌بنیان» و دستورعمل اجرایی «کارگروه تولید بار اول» که با حضور نمایندگان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و اقتصاد دانش‌بنیان و نماینده معاونت مهندسی و پژوهشی وزارت نفت در محل مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تشکیل شد، گفت: این نشست با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» به‌منظور حفظ و ارتقای پایداری تولید با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس تازه‌ترین اقدام‌ها و برنامه‌های آینده، چالش‌ها و مشکلات برای شناسایی و تولید اقلام راهبردی، حساس و حیاتی (مواد شیمیایی، تجهیزات مکانیکی، برق و ابزار دقیق) از سوی مسئولان خودکفایی و تولید بار اول شرکت‌های پالایش گاز به اشتراک گذاشته شد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر همکاری هرچه بیشتر با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در این زمینه تصریح کرد: این مهم به‌منظور تجمیع تقاضا و انجام مگاپروژه‌های صنعت پالایش گاز توسط این معاونت با همکاری مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز انجام خواهد شد.

براساس این گزارش، شرکت‌های پالایش گاز بالاترین رتبه در امر «تولید بار اول» در سال ۱۴۰۱ را در کشور به خود اختصاص دادند و این نشست با هدف تقویت عزم ملی در استفاده از ظرفیت این قانون همسو با حفظ و ارتقای پایداری تولید مبتنی بر تأمین و تجهیز تأسیسات فرآورشی با قطعات و مواد شیمیایی مورد نیاز آنها برگزار شد.

کد خبر 474147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =