اهدای جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی ایران به پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس

شرکت پالایش نفت ستاره خلیج‌فارس در بیست‌ودومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران، جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد.

به گزارش شانا به نقل از پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، بیست‌ودومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران در سازمان مدیریت صنعتی با حضور باقر ساروخانی، سید مهدی الوانی (پدر مدیریت دولتی ایران) و دیگر استادان و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی کشور برگزار و جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی و بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اهدا شد.

شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی همواره پیشرو بوده است و افزون بر وظیفه‌ ذاتی خود مبنی بر تأمین امنیت سبد سوخت ایران اسلامی و تولید بخش عمده‌ای از فرآورده‌های راهبردی صادراتی و موردنیاز کشور، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را مدنظر قرار داده و سعی داشته است به‌عنوان صنعتی نمونه با نگاه به جوامع محلی نقش‌آفرینی کند.

در بیست‌ودومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران که با حضور شرکت‌های بزرگ کشور برگزار شد، پس از ارزیابی داوران، جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی به علیداد واحدی، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اهدا شد.

کد خبر 474197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =