قهرمانی نفت و گاز پارس در پنجمین دوره ارزیابی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت

در پنجمین دوره ارزیابی عملیاتی – تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران، گروه آتش‌نشانی شرکت نفت و گاز پارس موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، با هماهنگی و برنامه‌ریزی مدیریت اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت ایران، پنجمین دوره ارزیابی عملیاتی - تخصصی آتش‌‎نشانان شرکت ملی نفت ایران با حضور ۱۰ تیم از شرکت‌های تابعه و با هدف ایجاد انگیزه و ارتقای توان جسمی، فنی و عملیاتی آتش‌نشانان از ۲۳ تا ۲۶ خردادماه سال جاری در شرکت پایانه‌های نفتی شمال (شهر نکا) برگزار شد.

این ارزیابی با اهداف ایجاد انگیزه و نشاط در میان آتش‌نشانان، ارتقای توانایی و قابلیت‌های ذهنی و جسمی، بالا بردن مهارت‌های عملیاتی در شرایط اضطراری، تبادل تجارب عملیاتی و ایجاد رقابت سالم بین نیروهای آتش‌نشانی، تأکید بر نقش آتش‌نشانی و مدیریت بحران و مقابله با شرایط اضطراری، بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

بر اساس دستورعمل این دوره از المپیاد، آتش‌نشانان ۱۰ تیم از مدیریت‌ها و شرکت‌های فرعی و تابع شرکت ملی نفت ایران در قالب تیم‌های هشت نفره و در پنج ماده شامل: دو ۱۰۰ متر با مانع، دو ۱۰۰*۴ متر امدادی، عملیات آب‌رسانی به سیبل نشانه، عملیات حمل هوز آتش‌نشانی و استفاده از PPE  و عملیات بالا رفتن از نردبان طنابی نجات، به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات، تیم آتش‌نشانی شرکت نفت و گاز پارس به سرپرستی محمود حسینی و مربیگری یوسف بردستانی و با حضور عرفان حبیبی، حامد بشیری، صلاح‌الدین رشیدی، یاسین گنجی، امیر آذریان و سیدحسن حسینی به عنوان آتش‌نشان، قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و در جایگاه اول ایستاد.

همچنین در آیتم‌های انفرادی بالا رفتن از پله طنابی و دو ۱۰۰ متر با مانع، صلاح‌الدین رشیدی و حامد بشیری از شرکت نفت و گاز پارس به‌ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند.

کد خبر 474256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =