موفقیت شرکت نفت و گاز اروندان در تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با تبریک و قدردانی از کارکنان این شرکت برای موفقیت در تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه تأکید کرد برای تداوم این مسیر تلاش کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، فرآیند تمدید گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه با نشست روز دوشنبه (۲۹ خردادماه) برای جمع‌بندی آخرین دوره از ممیزی‌های خارجی در مناطق ستادی و عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان پایان یافت و در پی آن سیستم مدیریت یکپارچه مشتمل بر استانداردهای ISO 9001:2015،ISO 14001:2015 و ISO 45001:2018 در شرکت نفت و گاز اروندان برای یک‌ سال دیگر تأیید شد.

در این نشست عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به اهداف صنعت نفت در حوزه افزایش تولید از میدان‌های مشترک غرب کارون بیان کرد: دستیابی به اهداف برتر شرکت مستلزم برنامه‌ای منسجم، توجه به استانداردها، افزایش کیفیت فرآیندها و نگاه مبتنی بر بهبود مستمر در تمامی حوزه‌های عملیاتی، ایمنی، محیط ‌زیستی، منابع انسانی و... است که این مأموریت‌های خطیر ضرورت رعایت استانداردهای مهمی از جمله IMS را در سازمان دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: این مهم بی‌شک تأثیری بسزا در ارتقای جایگاه شرکت در تراز ملی و بین‌المللی خواهد گذاشت و شرکت نفت و گاز اروندان با راهبری مهم‌ترین میدان‌های نفتی کشور نقش برجسته‌ای در تأمین اهداف صنعت نفت دارد که تحقق همه آنها مستلزم نیروی انسانی جوان و متخصص از یک سو و سازمانی پیشرو مبتنی بر رعایت استانداردها، سیستم‌ها و روش‌های نظام‌مند و نوین مدیریتی از دیگر سو است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با تشکر از ریاست و کارشناسان واحد سیستم‌ها و روش‌ها افزود: لازم است به جد مسئله آموزش الزامات و مبانی استانداردهای IMS برای همه مدیران و رؤسا به‌منظور رعایت آنها برای حرکت درست سازمان روی ریل قانونمند در اسرع وقت پیگیری شود.

عذاری‌اهوازی در پایان ضمن تبریک به همه کارکنان، برای کسب موفقیت مجدد توصیه و تأکید کرد در این مسیر با پشتکار، ایمان و نگاه به افقی روشن برای تعالی شرکت و وزارت نفت گام بردارند.

در پایان این نشست کارشناسان ممیزی خارجی به تبیین و توضیح موارد ممیزی‌های در مدت سیر این فرآیند پرداختند و موارد ارزیابی و ممیزی‌های خود را که بر اساس روش میدانی استخراج شده بود در سه دسته‌بندی، نقاط مثبت، فرصت‌های بهبود و منطبق نبودن، جمع‌بندی و ارائه کنند و خواستار بهبود بعضی مسائل شدند و در انتها صلاحیت این شرکت در تمدید گواهینامه‌های مرتبط با سیستم مدیریت یکپارچه IMS برای یک‌ سال دیگر احراز شد.

کد خبر 474480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =