اجرای کامل طرح کهاب در ۱۵ جایگاه عرضه سوخت منطقه زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: تا پایان امسال شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مجهز به طرح کامل کهاب در سطح منطقه زاهدان به ۱۵ باب افزایش خواهد یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی در این باره افزود: طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) با هدف بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا، در منطقه زاهدان اجرا می‌شود و تاکنون تعداد هشت جایگاه به‌طور کامل به این طرح مجهز شده است و مراحل تکمیلی این طرح در سایر جایگاه‌های عرضه سوخت نیز در حال اجراست.

وی تأکید کرد: مرحله اول طرح مذکور که شامل جمع‌آوری بخار بنزین از نفتکش است در تمامی جایگاه‌های سطح منطقه اجرا شده و با اقدام‌های در حال انجام، مراحل تکمیلی طرح که شامل مرحله دوم (باک خودرو) و مرحله سوم (بازیافت بخار بنزین) است، تا پایان امسال در هفت جایگاه عرضه سوخت دیگر انجام خواهد شد.

مدیر منطقه زاهدان با معرفی طرح کهاب به عنوان طرحی مؤثر به‌منظور بهینه‌سازی مصرف بنزین، حفظ منابع ملی، جلوگیری از آلودگی هوا و هدررفت سرمایه گفت: اجرای طرح یادشده از الزامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت است و افزون بر مزایای بهینه‌سازی، زیست‌محیطی و اقتصادی، طرحی موفق در راستای کاهش حوادث ناشی از آتش‌سوزی گازهای تولیدشده از بنزین در مجاری عرضه سوخت است.

کد خبر 474568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =