سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی انبار نفت شهید سلیمانی زاهدان راه‌اندازی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی در انبار نفت شهید سلیمانی زاهدان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی، هدف از راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی را عدالت در توزیع بار، نظم بخشیدن به فرآیند توزیع و ارسال بار به مصرف‌کنندگان و مجاری عرضه سوخت و تسهیل روش کار واحد صدور، دریافت و توزیع بار انبار نفت برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد: فرآیند جدید بتواند به منظور مسئولیت اجتماعی شرکت و تکریم مراجعان، افزون بر مدیریت زمان بر مقدار رضایت‌مندی رانندگان ناوگان حمل‌ونقل بیفزاید.

مدیر منطقه زاهدان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با قدردانی از عوامل دست‌اندرکار در جهت راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی، به معایب روش نوبت‌دهی دستی و سنتی از جمله ازدحام مراجعان و در برخی موارد تضییع حقوق آنان اشاره کرد و ثبت نوبت الکترونیکی را در بهبود روند ورود و خروج نفتکش‌ها برای انجام بارگیری، انحراف و تخلیه فرآورده در انبار نفت اثربخش دانست.

روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ نفتکش با ظرفیت‌های مختلف برای عملیات تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی به انبار نفت شهید سلیمانی زاهدان مراجعه می‌کنند تا سوخت موردنیاز مصرف‌کنندگان را حمل و توزیع کنند.

کد خبر 475549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =