ضرورت توجه به سازگاری پتروشیمی ایلام با اقلیم منطقه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس با تأکید بر ضرورت توجه به سازگاری پتروشیمی ایلام با اقلیم منطقه گفت: بهینه کردن شرایط موجود در پتروشیمی ایلام اولویت است.

به گزارش شانا، حسن نشان‌زاده در نشست بررسی چالش‌های شرکت پتروشیمی ایلام برای رسیدن به ظرفیت پیش‌بینی شده گفت: قرارگیری پتروشیمی در جغرافیای ایلام وظایف ما را دوچندان می‌کند که مراقبت کنیم این جغرافیا و طبیعت زیبا آسیب نبیند و حداکثر سازگاری این صنعت با اقلیم موجود فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد در کنار تأمین آب مجموعه از طریق سد، سرمایه‌گذاری و پیگیری مطالعات طرح تصفیه پساب با جدیت دنبال شود، افزود: اقدام‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف پتروشیمی ایلام انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس ادامه داد: نیاز است در پتروشیمی ایلام در حوزه اچ‌اس‌ائی فوریت‌های پزشکی قوی و در آینده نیز ساختمان درمانگاه و تجهیزات پزشکی لازم فراهم شود اما تا تحقق این مهم می‌توان با تعامل از ظرفیت‌های پزشکی موجود در منطقه بهره برد.

نشان‌زاده با تأکید بر ضرورت آموزش‌های مستمر نیروها در حوزه اچ‌اس‌ائی گفت: واحد الفین واحدی پیچیده است که فشار و دمای بالا و آتش‌زایی را به همراه دارد بنابراین باید در برنامه‌ریزی مدون برای نیروی انسانی آموزش‌های لازم در حوزه اچ‌اس‌ائی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه بهینه کردن شرایط موجود در این مجموعه اولویت است، افزود: در مرحله بعد باید به سراغ پروژه‌های بهبود برویم.

کد خبر 474577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =