تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید شرکت نفت و گاز مارون در بهار ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون اعلام کرد که ۱۰۰ درصد برنامه تولید شرکت در بهار امسال تحقق یافته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، قباد ناصری با بیان اینکه پایداری تولید منوط به اتمام پروژه‌های در دست اقدام است، افزود: خوشبختانه روند پیشرفت پروژه‌های شرکت با وجود شرایط اقلیمی و محدودیت‌ها، به همت کارکنان سازمان خوب پیش می‌رود و در زمان برنامه‌ریزی‌شده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی پروژه‌های احداث پل بتنی رودگذر برای عبور خطوط لوله انتقال کریدور رامشیر، برج هیدروژن سولفوره‌زدا در واحد بهره‌برداری مارون ۵، نمک‌گیرهای واحد نمک‌زدایی مارون ۵ و عملیات احداث و ایمن‌سازی خطوط لوله هدر تزریق گاز مارون را از پروژه‌های هدف در بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون برشمرد.

علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تأکید بر سرعت‌بخشی و اهتمام نسبت به‌ اجرای پروژه‌هایی که بر محیط زیست و امنیت مناطق همجوار تأسیسات فرآیندی تأثیر مثبت می‌گذارند، گفت: با عزم و اراده‌ای که در مدیران نفت وجود دارد، خوشبختانه طرح‌ها و پروژه‌های فنی و عمرانی با سرعت بسیار مطلوبی در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بتوان به اهداف بسیار مهمی دست یافت.

وی همچنین از تأسیسات فرآیندی مجتمع صنعتی شماره ۴ مارون و دکل حفاری ۱۱۷ شرکت حفاری شمال در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون بازدید کرد.

کد خبر 474815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =